Gabriella

Årets första julklapp...
... kom ifrån Emma :) Hon sa själv att jag fick välja om jag ville öppna det innan eller på julafton och svag som jag är så kunde jag ju inte låta bli att öppna. Jag är svag, jag vet men jag har faktiskt inte spanat på vad jag får av älsklingen i julklapp än! Fast jag vet var de ligger... Det blev ett presentkort på Ikea ifrån Emmsan iaf, precis vad jag önskat mig! Taaaaaack :D

Igår kom älsklingen hem med en gran :) Så den är nu klädd och allt och står i vårat vardagsrum. Den besparades från glitter, för det ogillar jag starkt.. Usch!
Men godis ska det bli i den, det är ju tradition! Måste erkänna att jag är lite besviken över att det gick..uhmm.. lagligt till att få granen... Nog sagt om det, jag vill inte få böter för tidigare jular! ;) haha...

Nej, nu ska det julstädas!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress