Gabriella

Victoria's Secret
Victoias

"Hej, vi är Victoria's Secret modeller och har milslånga ben och är såååå häääär lyckliga över att vi får den stora äran att stå här!" Hur är det möjligt att se ut så här  utan ingrepp?! HUR?!
För övrigt tycker jag att Gisele Bündchen är överskattad, SÅ bra ser hon inte, eller jo, hennes kropp. Fast det var ju allt. Själv föredrar jag Adriana Lima eller vad hon heter!

Lilla Spöket

Alla på bilden ser....lika ut, som om de är stöpta i samma form....

carro

instämmer. men jag tycker att alla ser likadana ut som föregående talare sagt. själv tycker jag att helena Chrisstensen är den vackraste modellen..

-

Izabel Goulart, hon längst till höger ser helt fantastisk ut. Men Karolina Kurkova har snyggast ben.

Camilla

Jo men de flesta har ju faktiskt opererat sig.. tex gisele brösten å näsan, lima har opererat bröst å läppar! Så det så ;)

Erik

Ja, man blir ju knullsugen, men vafan! AVUNDSJUK??? Ska knulla min lilla flicka nu :P

Bengt

mjoo, det finns alltid folk som är avundsjuka för att endel är snyggare än andra

Anonym

Gisele är ju lätt finast av de alla. Jag tycker inte om Adrianas ansikte, ser rätt crepy ut.

Men smaken är som baken, jag tycker om Giseles kropp och ansiktet är helt ok (men det finns många vackra ansikten). Däremot är hon helt grym när hon går, jag gillar verkligen inte modeller och titta aldrig på modeprogram. Men råkade snubbla över ett klipp på YouTube och hon har sannerligen karisma, trots att allt hon gör är att gå. Inte modellgången, benen växelvis kors och tvärs utan hon bara är så lång och ståtligt. Jag har lätt velat vara 1.80 men är ynka 1.64. :-(

Något smal är hon dock... Den bilden ser ok ut men har sett andra som känns lite för smala ibland.

Opererat brösten? Jag tycker Giseles bröst ser mest natuligast ut av alla (modeller som andra kändisar). Det är inte alls överdrivet stora utan passa kroppsformen. Näsan vet jag dock inte, kan ingen om henne.

Anonym

Ångra mig nog lite. :-P Adrianas ansikte är faktiskt fint men har en känsla av att läpparna blivit onaturliga som en skrev ovan.

Däremot är hon något kortare och lika bra betalt. :P

Nina

Adriana - opererat tuttarna, - og fixat på läpparna (om ni googlar, ser ni före och efter bilder, och skillnaden är ganska stor...)

Giselle - operart näsan, samt tuttarna

Och resten av tjerna har opererat tuttarna oxå :)



Snygga tjejer, fast inte helt äkta vara... :)



Ha en bra dag :)



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress