Gabriella

Varning för sex!
Imorrn är det Halloween! Åh vad jag längtar! Ska åka shoppa smink (förhoppningsvis med Katie) imorrn eftermiddag. Sen funderar jag fortfarande på om jag ska ha håret rakt eller lockigt! Usch, vilka problem man kan ha... Haha

Idag har jag spenderat större delen av dagen med Meredith. Tillslut efter en lång funderare så kan jag inte låta bli att ställa henne frågan som eggat i mitt huvud alldeles för länge...

Jag: - Är det sant att Lauren (hennes tvillingsyster) förbjudit dig från att ha sex med Adam!?

Jag fick en förklaring iaf, det var inte "riktigt" så... haha.. på tal om sex. Meredith hade helt seriöst (SERIÖST, verkligen dödsseriöst) frågat Johanna i veckan om sex kunde påverka golfsvingen...
Gosh! Jag menar hur skulle det kunna gå till?!
Eller såklart det skulle kunna påverka golfsvingen om man skulle försöka svinga och ha sex samtidigt... men inte annars så vitt jag vet!

Åh, på onsdag är det November! Wow! Var har tiden tagit vägen liksom? Vart har den här terminen tagit vägen? Jag lyssnar på julmusik just nu :) Hihi. Carola - Nu tändas tusen juleljus. Jag vet, jag vet, jag vet. hon verkar vara världens mest stroppiga diva (och hon låter som det dessutom när hon pratar) men hon har ju för den delen (irriterande nog) en jättevacker sångröst. Tänk om man kunde sjunga som hon gör...


Inom kort kommer det att vara officiellt...
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress