Gabriella

Stämmer statistiken?!
Oj, längesedan man skrev något här! Kollade stistiken för antalet besökare de senaste tiden och upptävkte att den måste ha tiodubblats på senaste tiden.. hur är det möjligt?! Stämmer det verkligen?!
Känns fruktansvärt skumt!

Kan inte alla som läser skriva typ "Hej" eller nåot liknande så jag kan få red apå om det verkligen stämmer?!
lilli

hej,
jag vet varför det är så många som är inne på din blogg, för att om man söker på hej på google så kommer en bild på victoria secret upp och om man klickar på den kommer man till din sida, testa själv!

Anonym

sant som lilli säger.

Anonym

sant som lilli säger.

Anonym

sant som lilli säger.

Bengan

Lilli: Haha jag googlade också på hej. Skönt att veta att jag inte är den enda som inte har något liv :)

Bengan

Lilli: Haha jag googlade också på hej. Skönt att veta att jag inte är den enda som inte har något liv :)

Anonym

hej

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress