Gabriella

Mango deluxe

Bild. The Body Shop

Jag har duschat med mitt härliga Body Shop set med Mango extrakt ^^ Perfa för mig med supertorr hud! Nu luktar jag massa mango hihi. Har allt utom handtvålen och badskummet. Känns onödigt med badskumm när man inte har en dusch och handtvål tycker jag är lite läskigt, känns som om bakterierna bara gror fram på den...
 
Vet ni vad? PÅ MÅNDAG BÖRJAR JAG I SKOLAN!!!!
Jag klarade min Ögast Anatomi och Fysiologi tenta. Åh, jag är lättad! Jag får börja termin 3! Jag kommer ta mig fan aldrig försätta mig i denna situation igen! NEVER EVER! Eftersom att jag klarade en tenta innebär detta att vi kan åka på skidsemester i vinter! Yay! Och egentligen har jag ju mutat mig själv med ett par bågar från Gucci men den blir nog några par skor istället ;)

Nej, jag och Fegge ska korka upp champagnen och fira! Wihoooow!
Mona

Jag hade tänkt att köpa den...

amanda

GRATTIS BABE! HÄRLIGT JOBBAT...NU JÄVLAR..SKA DU BLI OPTIKER... =) ni får komma upp till mig o åka skidor!!

Sara

Hejje darling:)Vill också ha mango dusch grejjer! Gratulerar, skönt att du klarade det. Kom inn på din lösenordsskyddade igår men idag vill den inte riktigt igen:( klem

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress