Gabriella

Summer of -o8




Följande saker har sommaren -o8 erbjudit!

  • Många lata dagar på Varamon
  • Riga, Lettland med pälsk
  • Midsommar och klassåterträff
  • Jobb som optikerassistent
  • Fotning
  • Småkusiner på besök
  • Anne kom och hälsa på
  • Pyssel med lägenheten (en av hallarna är färdig! OMG!)










Ganska händelselös sommar egentligen, jobbade ju i ca 6-7 veckor så där försvann ungefär hälften av lovet, sen pluggade jag i två veckor och så var det tre veckor ledigt i början av Juni. Det har gått fort, rysligt fort.

Imorrn kväll får vi besök, vi har bjudit över ett par vänner på middag så nu ska Fegge och jag slåss om vad det blir för mat ;) Måste slänga i lite disk i diskmaskinen också... Man skulle ha ett hembiträde. Jag och Fegge pratade om det igår, Gud så gött! Är inte det avdragsgillt dessutom?! Får blir någon gång när vi flyttar in i vårat framtida palats... eller inte. På tal om hembiträde är det ju nästan så att Anne skulle flytta in hos oss! Har aldrig varit med om en gäst som verkligen inte var i vägen, sen var det ett stort plus att hon diskar tekopparna. Både jag och Fegge hatar att diska... hon kanske skulle bli vårat hembiträde? ;P

Ammii

suck.. jag vill ha tillbaka summer 08

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress