Gabriella

Adventskalendern
Nu är det visserligen slut med det roliga när det kommer till min julkalender, dock kände jag att det var ett tag sedan jag delade med mig utav vad jag fått. Två olika produkter från Spa Wisdom serien som doftar Loutsblomma, de är ljuvliga! Älskar de. Sista paketet var extra stort och i den låg det en body butter med olivdoft.... Fruktansvärt synd att det skulle vara just oliv, jag avskyr nämligen den. Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra med den... Någon som känner att de vill ha den? Helt oöppnad och obruten förpackning. Får höra mig omkring. Annars har jag bara fått saker som jag gillat faktiskt samt en hel del grejer som ja förmodligen inte skulla ha prövat i första taget. Fick för övrigt säsongens dofter (cranberry, vanilla spice och amber) i body butter, body lotion och shower gel. De luktar verkligen jul, jul, jul!
Sammanfattningsvis så ville jag bara säga att jag rekommenderar adventskalendern!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress