Gabriella

Gårdagen
Mina två sötnosar som sussar i soffan, de är allt bra lata de där två. Speciellt Rocky. Idag passade det inte Rockefeller att gå upp förrän halv tolv., vilket iofs inte gjorde mig något.
Igår var vi en sväng till Åtvid och firade Fegges lillebror som inte är så liten något mer utan hela 20 år! Så grattis till honom. Han fick en mycket fin och stilren plånbok ifrån Tiger of Sweden av mig, Fegge och Nike,. Om jag inte misstar mig helt så var både Nike och Fegge sugna på en likadan. Hehe..
Vi var en sväng i Linköping innan och käkade lunch med Viktor (nästan så man kan skriva som vanligt då vi gjorde det även i fredags på exakt samma ställe!) så det va trevligt. Det var helt länsat på stan kändes det som. Jag var inne på Ordning & Reda och hoppades på att hitta en kalender men det var helt tomt. Fyndade iaf ett par trosor, fast inte på ordning&reda dock. Vi var en sväng till Klädhuset i Falerum  med, Nike investerade i en huvtröja från J.Lindeberg. Jag var lite skeptisk men han såg så söt ut när han skulle motivra varför han behövde den... haha :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress