Gabriella

Glasögon
Oh, glömde ju skriva att jag funderar starkt på att köpa lite nya glasögon! Sommarjobbar ju som optikerassistent på Direkt Optik nu i sommar och självklart har jag spanat in lite finfina bågar. Enda nackdelen är att jag inte har några linser så jag ser faktiskt inte hur jag ser ut i de :/ eller jo. Om jag går riktigt riktg nära, eller använder förstöringsspegeln!
Jag tycker iaf att jag passa finfint i glasögon nu, älskar mina Chanel bågar. Tycker om hatt det är "quiltade" på skalmarna på sidan. Får mig att tänka på en härlig Chanel 2.55, min nya drömväska. När jag var liten såg jag för j*vlig ut i mina bågar, å andra sidan tror inte jag att "Harry Potter" runda bågar med en fjäril på ena sidan någonsin varit passande för mig :P

Sen bjuder jag på en till bild ifrån plåtningen :) Tror inte att jag visat den tidigare?
Katarina

Hejsan! När du ska köpa linser nästa gång så kan jag tipsa om en hemsida som heter www.prisjakt.nu. Där kan du se vart din linser säljs billigast, det kan ju nämligen skilja ganska mycket mellan olika butiker :)

Här är en länk till linskategorin:

http://www.prisjakt.nu/kategori.php?k=737

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress