Gabriella

För jag har inget bättre för mig!

1) Vad åt du till frukost?
- Hallonfil med Allbran flingor

2) Lägg ut den senaste bilden du tagit på dig själv.



- Jag och min lilla kusin Amanda ute på Övralid.

3) Vem fick du ditt senaste sms ifrån?

- Min moster Neng

4) Vilken färg har din dator? Alltså skalet...

- Svart

5) När var du arg senast?

- Någon timme sedan, haha.. Jag och Fegge höll på städa och toppen av stressnivån var uppnådd och då brukar resultera i att vi ger oss på varnadra istället för att göra klart det som behövs :P
 
6) Ditt bästa minne från skoltiden?

- Balen, studentveckan och själva studenten!

7) Ditt sämsta minne från skoltiden?

- 1-9:an. Tack gode Gud  att det är över!

8) Yoga eller löpning?

- Helt klart soffan med en stor påse godis

9) Spaghetti Bolognese eller Oxfilé Provencale?

- Spaghettin faller ju bort då den med största sannolikhet innehåller tomater.. så det får bli oxflén.

10) Vilka tidningar läser du regelbundet?

- Elle, har en helårsprenumeration på den.

11) Favoritkaraktär i deckare?

- Åååh.. den där fransosen i Agatha Christie böckerna ni vet?

12) Teveprogram du aldrig missar?

- Top Model och CSI.
 
13) Vem är du avundsjuk på?

- De som har råd på allt de pekar på.

14) Din bästa revansch?

- Jag vet inte... det finns faktiskt ganska många. Men att jag tog mig tilll USA och fick fullt stipendium för golfen kändes som en bra revansch gentemot de som inte trodde på mig.

15) Din bästa chef ever respektive din sämsta?

- Jag har ju bara haft två, och Marie är helt klart den bästa utav dem. Så det säger väll sig självt?

16) Mat som du aldrig någonsin kommer att äta? Orsak?

- Aphjärnasom de käkar i en utav Indiana Jones filmerna, usch. Eller orm.

17) Offentlig person som du skulle vilja ta dig ett snack med?

-  Britney Spears, det verkar inte som om någon har meddelat henne hur hon verkar ställa till det ör sig själv.

18) Kaffe eller te?

- Jag dricker inte kaffe, så det får bli te.
 
19) Skostorlek?

-  39 - 40, gärna i bred storlek om det skulle finnas (sällan i Sverige dock). Mina fötterser ut som ankfötter, platta och breda.

20) Hur ofta är du på IKEA?

- En gång per månad kanske? Kanske två? Handlar dock inte alltid när jag är där, tittar mest omkring för insperation.

21) Om du hade fem miljoner över - vad skulle du köpa? Och du var tvungen att köpa något annars skulle de försvinna...

-
1. Betala av alla mina lån
2. Köpa mig en finfin svart Chanel 2.55a
3. Gifta mig (tvinga Fredrik att gifta sig med mig!)
4. Stoppa in dem på ett sparkonto.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress