Gabriella

DKNY




Finally, äntligen är du min! TACK älskling tack! Du är bäst!

Igår var det shopping i Stockholm med älsk, Rockepocke, Viktor och Cornelia som gällde! Mycket trevligt och nytt shoppingrekord har satts, 9 timmar! *Woot woot* Att det var rea var ju absolut inte helt fel, dock lite jobbigt med allt folk :/ men vad kan man vänta sig med kombinationen REA + lördag efter löningsdag?

Vi var in en sväng på NK och jag fick min finfina Donna Karan New York väska, ååh! Jag älskar den! Passade på att spana in utbudet då det var realisation som det så fint hette där..  Såg min drömväska, en Mulberry Bayswater men vet ni vad? Den var inte alls lika fin i verkligehten som jag trodde at den skulle vara, inte ett dugg mjuk och härlig. Min Tiger väska klår den med hästlängder!

Jag är fortfarane lite öm i fötterna men funderar fortfarande på att åka in till Linköping, glömde ju köpa en del saker kom jag på när vi kom hem sådär ett på natten :/

Sen måste jag avslutningsvis lämna ett STORT tack till Matilda som passade Rocky :) TACK och återigen tack :) Jag lämande två smågrejer på köksbordet åt dig. Inget stort sådär men hoppas att du gillar de :)
Matilda

Det var så lite så! Tack för de fina "presenterna", jag blev jätteglad :) Förstår inte hur ni orkade så länge och ännu minder hur Fegger och Viktor stod ut... Kramar

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress