Gabriella

Me times three

Dagen har varit mycket produktiv och givande, plugg på Café 60 ett bra tag. Så duktiga jag och Anne är! Sen så skulle jag ha gått på aerobicspass på SATS Stureplan men när jag kom dit visade det sig att jag hade bokat fel.. Typiskt och det enda de hade var någon form av yogapass.. Så nu har jag prövat yoga! Är mycket jobbigare än det ser ut kan jag meddela och om man vill kunna vara värsta vixen mellan lakanen bör man gå på massor med yoga klasser. Man blir nog mycket, mycket vig... ironin i det hela var att bland det sista jag sa till Anne för dagen var att jag nog aldrig skulle pröva yoga, bara för att jag är vig som ett kylskåp. Men ja, det höll ju länge.

Imorrn kommer sötaste Emma förbi mig en sväng på skolan. Ska bli roligt, först synundersökning och sedan ska vi luncha :) Sen borde jag ta och klippa mig, gärna innan helgen. Hoppas egentligen på att jag ska få en klippning och färgning i julklapp hos Linnéa på Kami i Linköping men jag tror inte det. Jag vet alltid vad jag får i julklapp eller födelsedagspresent och jag är rätt säker på att jag inte får en klippning. Önskar att mitt hår alltid kunde se ut som det gör på bilden, lite sådär ofixat lockigt snyggt (regnvatten är stylingen här). Om man skulle ta och fixa en tid..

Vera ♥

Vad tycks om bilden på min blogg? Är den inte cool =0)???

anonym

söta bilder. (=

sofija

fin blogg =)

art of Jesus

Sugen på ett hett och trendigt armband? Även en perfekt julklapp! Det är peace armband och andra härliga berlocker. Armbanden har även synts till på http://kellybiddle.se och har blivit väldigt populära! Vi står för frakten! 2 kr för varje sålt armband går till röda korset. Kika gärna in!

Rebecka

vilket bra citat du har i din header :) det är sant. styrka är att resa sig.

M o l l y

Gillar din blogg :)

Vad tycker du om sushi?

Carro

annars kan du alltid få lite hår av mig.. hehe





puss

Carro

han va ju inte ett dugg snygg.. kanske eftersom att man vet att det är en turk.. nu iaf.. haha

Anonym

han är säkert skitgammal.. el va tror du?



visst är vincent söt på kortena? :)



puss

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress