Gabriella

Fina armband


Är jag typ först att blogga om dessa? Hur kan modebloggarna ha missat dessa underbara armband?! De finns definitvt på min önskelista till jul! Ett i gult kanske?
Bea

jo jag vet, de är en bit att pendla! men världseliten i konståkningen är i californien så jag åker dit och tränar

bitte

gud va snygga vart hittar man dom

N A T A S C H A

gillar de svarta o rosa :D



puss / N

Vera

Ohh, vilka fina! Vad har du gjort ikväll då :)???

Alisa

Hur ser er drömkille ut?

Svara på min blogg hur din drömkille ska vara? Tack, pussar:)

queenpeach

skitfina!Kolla gärna in min blogg, tävla om fin klänning och följ min flytt mot Asien :D

Anonym

Missa inte chansen att vinna Hösten snyggaste snaekers. Allt du behöver göra är allt lämna en kommentar i detta inlägg:

http://justlikealexandra.blogg.se/2008/october/tavling.html#comment



Så är du med o tävlar!



Lycka till... Kramar Alexandra

AMMII

Åh jag vill ha ett rosa! :P

jasmin

sv: ja men dom redigerar ju hur mycket som helst i photoshop som hamnar i tidningar osv. så man kan inte lita på att det ens är henne egna ;O helt sjukt jao

N A T A S C H A

verkligen super fina!

vart kan man köpa dem :) ?



själv tycker ja brunettt killar :D !

N A T A S C H A

coolt:D

hih tack!<3

Marina

fina!vill ha de svarta!allt bra?

Eveline

Söta armband :) Vart kan man köpa såna?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress