Gabriella

Praktik

Första praktikdagen avklarades igår. Det gick strålande bra och alla är så himla roliga, glada och trevliga! Så jag tror det kommer att gå prima! Ska bli himla skönt att få vara med Fegge i tvåveckor på raken dessutom, inte fy skam så att säga. :) Idag ska vi ner till Jönköping en sväng och hälsa på Danne, det ska bli mucho trevligt. Jag har ju aldrig varit hos honom sen han flyttade så det ska bli skoj! Annars så vill jag gärna förbi A6 center.... Vi får ju lite utskick därifrån och det verkar ju rätt stort (?).
I övrigt har det inte hänt så mycket. Jag har packat ner mina grejer på Lidingö så det är bara att transportera bort de sen när det är dags att flytta (mitt i praktiken). Jag har sommarjobbet (och ny lön! wohoo!) klart, ser framemot det.  Nej, nu ska jag tvätta håret, så det får bli fluffigt och locket, lite sådär sommarkänsla över det hela :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress