Gabriella

Ta en vild gissning, do it!
Vi har tagit semester nu och det är himla nice! Så dra en vild gissning om vart vi styrt kosan och de som vet får inte gissa (men gärna lämna en kommentar ändå :) )! Den som har rätt vinner en länkning eller något ( jag har ju så sjuuukt många läsare per dag... inte).
Förrutom bilden så ska jag vara snäll och lämna lite andra ledtrådar: Vi befinner oss i Europa (alltså inte allt för exotiskt mao), ingen av oss har varit här tidigare, varmt och skönt, en ö.
Så, nu får ni suga på den karamellen!

Vädret är fint, vi har haft 23 grader och sol, så det är nice. Man ser en avsevärd skillnad på de som har varit här i ett par dagar och de som är nyanlända. Vi tillhör den blekare skaran.. För övrigt är jag jättenöjd med min urtjusiga klänning! Härligt semestersomrig. Nej, nu ska jag njuta av att inte göra ett skit. Gött.
Rickard

Ni är i Angered!

Mikkiz

Jag tror ni är på mallis! :) men jag kan ha fel lr scilien...äsch jag har ändå fel...haha...hoppas ni har det bra iaf!

Lotta

Kreta, Rhodos, Samos, Cypern (nån grekö?)

hoppas ni har det gött!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress