Gabriella

Hair, hair, HAIR!
Kolla vad långt hår jag har fått förresten! Det var så längesedan jag plattade det så man märker ju inte av att håret växer förrän man gjort plattat det, eller iaf inte mitt. Det kommer till en vis längd och sen växer det bara på bredden. Tillslut ser jag ut som den tredje (okände) brodern Fluff. För att tala vidare om hår så måste jag klippa mig, sist jag gjorde det var ett halvår sedan.. jag är inget vidare på det där.. Dock blir det inget extremt som när jag började skolan för två år sedan, då sa det verkligen snippsnipp (LÄNK), då var det kort! Färga skulle jag egentligen vilja göra också, trivs inte i min naturliga färg. Tycker den är för mörk i förhållande till min hudfärg. Det utimata vore hårfärgen på länken och dagens längd på håret.  Så för att sammanfatta det jag ville dela med mig utav, titta vad långt hår jag har fått! Okej, nu har jag skrivit tillräckligt om mitt hår...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress