Gabriella

Vad tänker du på?
Visst är dte intressant hur olika saker som man ser i vardagen kan få en att tänka på en specifik person? Eller jag gör iaf det, fast å andra sidan tror jag att jag tänker mycket mer än snittmänniskan och då menar jag inte det på ett sätt att andra inte använder sin hjärnkapacitet utan att jag funderar väldigt mycket. Jag borde bli filosof men det betalar tyvärr inte räkningarna. Här nedan är lite bilder som fick mig instinktivt att änka på specifika peronser.




Denna bild fick mig att tänka på min vän Anne på en gång. Den är väldigt
henne, verkligen allt (spring o köp Anne, finns på Gallerix!)!


Seafood mat för mina tankar till Nike på en gång. Eller kanske mat överhuvudtaget!?

Palmer får mig att tänka på Fegge... det är ett internskämt vi har ang. de.
För alla andra är det nog inge vidare roligt dock... :P
Anne

Hahaha jag scrollade inte ner hela vägen på än gång men bara "ja det där är min bild" :P Perkfekt tänkt gabbi! Nu är jag sista dagen på jobbet, wiho! no more jobbiga kunder, back to school. drömde om vårat x-jobb en natt, tror stenhårt på det

gabbi

Hehe, jag var tvungen att stanna o fota den så fort jag såg den! Tänkte på dig på en gång! Skönt med sista dagen, sj har jag legat sjuk hela veckan :( Buhu. HOPPAS verkligen vi får göra det, fan blir skitbesiken om de säger nej ju! Plus att vi inte ens står på ruta ett då utan mer typ ruta -10

Anne

Ja och ruta -10 känns liksom inte speciellt bra... Nu har jag bara en halvtime kvar, yay! Nu vet jag mkt om ditt hår också ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress