Gabriella

My precious...
Min två älsklingar. Det blev damier canvas på speedyn (den lilla) och monogram canvas på den stora weekend väskan. Så en av varje, en bra kompromiss gentemot mig själv. Haha.. Invigde den stora igår och som jag skrev i tidigare inlägg så lyckades jag spilla ner den totalt i hallonsylt MEN det gick bort. Läste sen att det tydligen var något speciellt avstötande material som väskan bestod utav så jag hade hetsat upp mig i onödan haha..



Sen vill jag bara påpeka att vad jag gör med mina pengar har endast jag med att göra. Vad jag sparar ihop till är ju mitt beslut. Somliga lägger pengar på att dricka och festa, en del på att resa, andra på elektronik och somliga på bilar, jag tycker om väskor (och skor...). Om man fortfarande har ett problem med detta så föreslår jag att ni går in på denna sida (LÄNK). Den illustrerar väldigt väl att alla har olika prioriteringar (sen kan man ju känna att man bör göra som de uppmuntrar i slutet av det hela men det kommer ju så småningom med). OCH om det fortfarande känns som ett problem så kan ni istället tänka på att jag nu har bidragit på ett postivt sätt till Sveriges ekonomi.
More shopping to the people! ;)

   

(Bilderna är klickbara!)
Carro

Nä dom strular inte nu tack o lov, men dom är så jävla snål bara! jag skulle räkna min inkomst på ett år tillbaka å då räknade dom inte med a-kassan, bara de man hade jobbat. fast man hade jobbat arselet av sig :P man tycker lixom inkomst som inkomst :P men tydligen inte :P



puss

Anonym

martins ex.. hon tycker han ska betala kläder till barnen fast det är hon som har båda barnbidragen.. fast dom handlar hon grejer till sig själv.

Carro

det va jag som skrev förra inlägget.. fast de kanske du förstog :)

Maria

Hur mycket betalade du för väskorna? Svara gärna i min blogg så jag inte missar ditt svar :)

Maria

du kan maila mig på [email protected]

Jag förstår de, har själv louis vuitton väskor!

Men har inte den större, funderar på att köpa.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress