Gabriella

Ondskefulla tåg...
Ondskefulla, dumma och elaka tåg. De har ingen serveringen och jag är JÄTTEHUNGRIG! Morr. Lång dag i skolan idag, så det har varit tröttsamt. De sista fyra timmarna höll på att ta kål på mig. Yack för fysik. Förresten, av någon lustig anledning så råkade jag ta på mig ansvaret att hålla i välkomsfesten/get-togethern för de nya eleverna i vårna klass på onsdag. Hur gick det här till? Suck. Man får göra det bästa av situationen.

Hmm.. vad hände mer? Jo, jag lyckades spilla ut all min hallonsylt (som var mer såsaktig i konsistensen än syltig) över hela min nya resväska, boho :( Typiskt att man ska göra det, och på dess "maiden voyage" dessutom men det gick faktiskt bra! Efter intensivt skrubbande, bittra svordommar och lite beklagande så kan jag själv inte se några fläckar. Så det känns prima. Jag och Cajsa satt och klappade på den idag, så jag tror nog inte den har några men från olyckan,  ;) Nu har jag iaf spillt ner den, så nästa gång jag gör det behöver jag inte vara lika panikslagen och bitter. Gjort är gjort och min nyfunna älskling är fortfarande som ny.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress