Gabriella

Pattaya, Thailand
Jag tänker på att många ofta dissar Pattaya i Thailand. Varför har jag själv aldrig förstått. För mig är det rätt uppenbart att om man vill åka till en paradisö och steka så åker man till just en paradisö och steker! Inte tusan åker man till Asiens svar på Europas Kos (x10)?!

Vare gång jg varit där har jag fått beskriva hur det är där nere. Jag har nog förskönat det lite, just för att det skrämmer en del annars. Men idag insåg jag det, jag insåg precis rätt sätt att beskriva Pattaya! Dock med hjälp av Lars Winnerbäck (som jag inte har så mycket till övers i vanliga fall...)

Om ni noterar de kursiverade orden och använder dessa som stödord har ni en utmärkt beskrivelse av Pattaya!
Ett sant paradis.


(Av rena princip skäl så vägrar jag lägga upp en video med Winnerbäck himself då jag inte tycker att han kan sjunga.)

Och en trappa ner fanns synder, sex och sprit (sex och sprit)
Men deras lagar förbjöd dem att gå dit
Så där satt dom nu och tugga sin oblat (inge vidare)
O dom lyssnade på en fest från källaren
Alla miljarder som kom till djävulen
Ja, där fanns plats för många fler
Så jag sa till John Blund, ta med mig ner

Så välkommen hit min vän, välkommen hit till djävulen
Alla vägar har sitt pris, så välkommen till världens mänskligaste paradis!

Och där inne va de fest med mat och vin
Ja där fanns alkohol och nikotin
Och inget var förbjudet enligt dom
Och några slog varandra till ragu
Och några söp sin lever mitt uti
Ja, dom festade till blodet lyste rött
Men va gör de när alla redan dött?

Välkommen hit min vän, välkommen hit till djävulen
Alla vägar har sitt pris, välkommen till världens SYNDIGASTE paradis!
Anne

Hallå, var var du idag? Det blev en hetsig debatt i skolan om självrättning utav sst-tentan så hon kommer lägga upp medelande om hur det blir typ på måndag bara så att du har koll på det. Jag hade klarat ögats optik-tentan sån lättnad :)

JENNIE - modeblogg

fin blogg, allt bra med dig idag då?



kram:)

Anonym

det är väl den vanliga hamnen i stockholm vi åker ifrån, vi åker buss ner så kan nog inte ta egna turer där haha :)

va de fegge som hade skickat sms från din telefon till mig för nån kväll sen?



puss

Carro

skitblogg, namnet försvinner. Men de va jag som skrev förra iaf :)

Petra Ahlsten

Tycker mycket om det du skrev! Trevligt att se lite fina saker och inte endast det vanliga grejerna som man kan läsa om typ alltid. ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress