Gabriella

Lårhögt för en liten slant
Ett par lårhöga stövlar vill jag ha, dock vill jag inte lägga någon större summa på de då jag vet att det är endast denna säsongens skor. Basplagg och basskor tycker jag att man kan lägga ner en större summa på.

Hursomhaver är båda dessa par ifrån Skopunkten, det högra paret görs tyvärr inte rättvisa på denna bild men jag gillar att man kan vika upp kanten för att få det lårhöga samt vika ner den för att få den till knähöjd.  De vänstra är riktigt läckra, har inte prövat de dock, får göra det i helgen när Amanda kommer och hälsar på!
Ida

Äsch då! Det var synd då :P Tåget går raka vägen till Linkan, så ingen paus i huvudstaden tyvärr. Jag och min karl ska dock ta en weekend i huvudstaden före jul någon gång, så då kan vi ju kanske ses då om du är där :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress