Gabriella

Uuuuuulf! Du förstör ju golvet!
Omg, jag dööör av skratt. Hur skön är inte den här Ica reklamen?! Både jag och Fegge höll på att garva ihjäl oss när vi såg den på tv igårkväll! HAHAHA...!
Rebecca

Hehe ja, till och med Rickard blev väl lite förvånad, men jag har ringmani och älskar honom äckligt mycket, så jag satte bara ihop två goda ting. Attberopå det, förlovning blir det ju inte den närmaste tiden, men det vore ju ändå kul att ha varandras nummer ;) 0703640568 når du mig på. :) hur blev det nästa helg, hade ni några specilla planer då?

Rebecca

Videohälsning skickad! Ja, men vad bra! Men kanske lite mat och bio då som vi snackat om tidigare? Måste prata med Rille om det också. Lördag är dagen isf =) Kram!

Rebecca

Hej! Ja, Rickard och jag pratade lite om det där med bio också, och det är osocialt, precis som du säger. Han och Fegge hade pratat lite för nån dag sedan om vi skulle käka nåt hos er istället? För mig spelar det ingen roll, tror Rille hade tänkt middag och hyrfilm? Men det beror ju på hur pass mycket tid du kan avvara från plugget?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress