Gabriella

Födelsedagar
Jaha, då var snön nästan borta! Eller ja inte riktigt, det är väll ganska mycket kvar men det är helt otroligt vad en plusgrad kan göra med så mycket snö! Himla trist.. jag vet att många längtar efter vår, sommar och värme men det är faktiskt bara Februari. Jag har ju hellre massor med snö och -10 grader än det här slasket.
Igår firade jag och Fegges familj hans födelsedag! 24 år gammal (ung) är han nu och mina kära vän Anne fyllde även hon år igår! En mycket bra dag med andra ord!

Bakelser och gott i stora lass på födelsedagen såklart!


Fegge fick detta fina rimmade kort (asdåligt rimmat för övrigt!) i födelsedagspresent (sen tidigare fick han ett par skidstavar och så Åreresan)

Matchande plånbok och bälte :) Bältet är Fegges födelsedagspresent från hans föäldrar och plånboken var en julklapp ifrån mig :)

Tulpaner ifrån SKänninge, förmodligen odlade inomhus


Idag har jag tvingat Nike till att hjälpa mig att måla och sen gick vi ner till centrum en sväng och hälsade på Fegge en stund på hans jobb och käkade lunch. Sen gjorde vi centrum osäkert och spannade in utbudet!

ANNE OM DU LÄSER DET HÄR INNAN DU LYSSNAR AV DITT MOBILSVAR, SÅ LYSSNA AV DET OCH RING MIG OMGÅENDE!

Anne

Hehe gillade meddelandet till mig här. Dumma rune men det löste sig i alla fall men glad blev man ju knappast!

gabbi

Haha, ja är man desperat så tar man ju till alla tänkbara medel för att nå ut! :P Hehe.. duktig du är som löste problemet och fy fy (som vanligt!) på skolan för brsitande/sen info!!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress