Gabriella

Att göra en bild till två nya

Jag hade en bild på Anne vars beskärning jag själv inte är så nöjd med men däremot så är hennes ögon så fruktansvärt vackra (som vanligt! :) ) Så det vore ju synd att förspilla den. Så jag beskar varsitt öga för att man skulle få se det "var för sig". Mycket fina! Nedan ser ni nääästan orginalbilden, ja ni fattar hur den skulle ha hängt ihop. Lite nyskapande sådär från min sida.

Marie

Fina bilder på syster!

Tyvärr åker jag inte skidor, hade dessväre ändå inte kunnat göra det eftersom det antagligen inte vore så bra med tanke på mitt knä och det ska ju dessutom opereras på måndag och då kan jag verkligen inte göra mycket alls :(

Rickard

Du...du...du... MANIPULERAR :O :O :O Snyggt gjort hur som helst :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress