Gabriella

Dagens äventyr!


Vi kom ju inte speciellt långt på gott och ont. Carros bil bestämde sig för att plötsligt lägga av och dö totalt. Ett ganska jobbig situation... Så jag ringer i panik till Fredriks pappa och han meddelar att det bara är att ringa bärgare. Vi får iaf tag på en vän til carro som kommer och bogserar oss så nu står vi kvar här på ruta ett. Sen var inte Vincent så lycklig kan jag ju inte påstå.... och jag är inte ju inte sådär jättemoderlig utav mig. Jag har en film när han skriker och jag försöker övertyga honom om att han måste sluta. Det går sådär. För övrigt glömde vi triangeln kvar. Suck. Skickligt.
Det blir iaf att ta tåget från Borlänge till Sala senare ikväll för mig och sen får jag åka vidare med Fredrik därifrån.

Lite annat "roligt" som är värt att nämna:

* Här låser man inte bilarna, man lämnar till och bilnyckeln i bilen. Det är precis som i den där filmen "Have You Heard About the Morgan's?"
*
Dalarna tillhör Svealand!!! Jag har alltid, ALLTID trott att Dalarna tillhör Norrland. Min värld har vänts upp och ner!

viktor

ja precis! håller med dig fullt ut. vi har tyvärr samma problem i klassen:(

kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress