Gabriella

Gabriella York och Anne Jones - Bradshaw
Gårdagen var en mycket trevlig dag! Jag och Anne vaknade rätt tidigt för att göra en heldag på stan och sedan se Sex and the City 2! Mna kan säga att vi preppade ordentligt inför filmen med all shoppingen som vi gjorde, nästan så att vi levde ett riktigt sex andd the city liv när vi rände omkring på stan med alla våra påsar :) Och som vanligt när Anne och jag hänger ihop så har vi otrolig tur! Efter filmen får vi en himla trevlig goodiebag och om vi sparade vår biobiljett (vilket vi gjorde) så har vi chansen att vnna en resa för två till Thailand! Så ja, jag vet att jag är fjantig men måste ju våga hoppas! Eller hur?

Sen det blev en massa, massa, massa promenerande! Jag råkade visst köpa en helt ny outfit inför dagens konfirmation. Det var ju inte meningen! Anne köpte en helt underbar skinnväska ifrån Tiger of Sweden (en välbehövlig sådan) som examenspresent till sig själv och en massa annat smått och gott. Vi var även en sväng förbi Annes jobb, tillika samma kedja som jag kommer att jobba i. Så det riktigt roliga är att vi kommer att jobba inom samma kedja OCH på samma adress MEN på två olika orter :-) Vi har iaf haft det hur mysigt och roligt som helst :)

Ps. Anne, du måste ju fortfarande ha ett dubbelefternamn! :-)


Anne och jag på examensfesten! Här har vi hållt samma fotopose för länge och därmed börjar leendet och blicken att förfalla, detta för Johannes var alldeles för långsam i sitt fotande! :) hahaha



Tog faktiskt inte så många bilder själv men med tanke på hur många kameror som jag såg som cirkulerade är jag inte orolig över att jag inte fastnat på bild så att säga...

Riktigt fula skor ifrån Acne

Anne är pepp med två godisstänger!

... och vi ser framemot att sjunka ner i biostolen för vi är GANSKA trötta :)


Vi har haft det SÅÅÅÅÅÅÅ bra :) :) ♥
lina

my good vad jag älskar din klänning!!

Anne

Lovley weekend :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress