Gabriella

Bling bling
Aaaah! Äntligen får jag bröllopsblogga! Det har varit en himla massa bröllopssurfande och kikande i affärer och det är så roligt! Heidi Klums ring är ju inte dåligt liten, en tio karats kanariegul diamantring.

Jag har faktiskt bytt ut min förlovningsring då den matchade - abslout ingenting. Så nu sitter en ny liten sak på mitt vänstra ringfinger. Vigselringen är köpt och ligger och väntar på den stora dagen (och resten av alla dagar) komma skall. Den består dock inte av en 10 karats diamant och är inte heller kanariegul, men för mig är den helt uuuunderbar!

Cicci

Ha ha. Ikea. Kommer inte ihåg vad den hette nu men mycket möjligt, som du sa förut: Great minds think alike;-) Grattis till bröllopet!:-) Exciting!:-)



puss o kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress