Gabriella

Till min gamla klasskamrater
Spola fram till 08:20.

Möller säger: Min gamla tentavakt Evert och jag utbrister här i soffan "DET DÄR ÄR COKSÅ MIN GAMLA TENTAVAKT!!!" FÖr visst tusan är det vår gamla tentavakt???
Anne

Haha ja det var ju verkligen han ;)

Matilda

Haha, nog är det våran gamla tentavakt allt :)

Och jag kan lova att personen som inte dök upp hos mig härromkvällen fick veta att han lever ;)

sister Bo

1. Var någonstans var Evert tentavakt?

2. Har Måns Möller pluggat där?

3. Vad heter Evert på riktigt (och var bor han)?



Varför jag undrar...?

Jo, idag åt jag lunch vid samma bord som Evert på Mc Donald´s i Skärholmen ;)

gabbi

1. Jag hade honom som tentavakt när jag pluggade till optiker. Den utbildningen är förlagd till St: Eriks ögonsjukhus men är knutet till Karolinska Institutet. Så jag antar att han kör lite på KI och kanske ävn på KTH?

2. Så vitt jag vet så är inte Måns utbildad optiker, däremot är en utav fruarna i Svenska Hollywood fruar det!

3. Helt ärligt vet jag inte vad han heter egentligen. Vi/jag har alltid refererat till honom som tentavakten som hör illa :P Men jag antar att han heter Evert?

sister Bo

Tack för ditt svar.

Roligt att få lite fakta om Evert... ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress