Gabriella

Jag lever
Oj, förlåt för dålig uppdatering men det jag gör om dagarna numera är följande (i ordning dessutom) vaknar, jobbar, äter, sover. Eftersom jag nu fått uttryckliga önskningar om att ni, mina kära läsare, vill se bilder på det färdiga köket blir jag tvungen att hålla er på halster... Detta för att jag trodde att vi inte skulle få tag på en målare förrän om fleeera, fleeera veckor men mot alla odds så fick vi det! Så nu håller han på här för fullt. Så håll er till tåls! Snart ska det komma bilder!

Sen vill jag skicka ett tack till den anonyma "norska" läsaren, man tackar, jag blir mycket glad av smicker! Sen kan jag även framföra att jag TROR att butiken heter Charlotte Trend (LÄNK)  men däremot minns jag helt klart var den låg och adresen ska vara Baltzarsgatan 31 i Malmö. ( Hoppas du hittar tillbaka til svaret nu också! :)

Hösten är här med bestämda steg för övrigt. Lovely! Jag älskar hösten! För mig är det som ett nytt år som börjar. Jag tror att det har med att göra att jag jämnt bytte almanacka på hösten jämnt förr. Då känns det som om det är ett nytt år som påbörjas.

Anne

härligt med lite uppdateringar! puss puss

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress