Gabriella

Påsk i Åre

Här kommer några blandade bilder från Åre

På väg ner från toppen med kabinbanan efter en förmiddag med solande och god lunch.

Fredrik åkte skidor i tshirt. Hade gärna gjort det själv om jag hade haft med mig en!
Utsikt från Stormköket. Helt underbart.
Klockan 20.45 på kvällen kanske?
Utsikt ner mot byn från kabinbanan.

Vi har haft det riktigt bra här i Åre, älskar verkligen Åre! 18-20 grader vamrt så jag kan lova att det var svettigt stundtals att åka skidor... Fegge åkte i tshirt men jag hade kvar min väst (måste ju ha någonstans att förvara kameran och allt!)
Snön var lite sorbet/socker aktig så det var väldigt svåråkt men man får helt enkelt göra desto fler stopp och njuta av andra saker :) Nu sitter vi i bilen och är på väg hemåt. Vi var fast i bilkö mellan Söderhamn och Gävle i typ 1,5 h? Segt.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress