Gabriella

6 månader kvar!
Idag är det 6 månader kvar tills vi gifter oss! Helt otroligt vad snabbt det går. Det är inte förrän nu som vi båda känner att NU, nu kan vi börja att planera på riktigt. Tidigare har det mest varit smågluttande för skojs skull, det är svårt att börja mycket tidigare. Eller ja, man kan ju boka in lokal och kyrka och allt.. men mer än så är det inte.  Klänning vill man inte skaffa för tidigt (även fast jag själv anser mig ha köpt den lite väl tidigt är jag ändå glad för det), ringen visste jag precis vad jag ville ha men kunde lika gärna ha väntat med... Det har varit en ren plåga att veta att den ligger där i sin ask men att man inte får ta på sig den!!!

Idag har verkligen varit en dag i bröllopsplaneringenstecken! Först satt vi och frossade i bröllopstidningarna, det var mer frossande för mig då det är lite småsnålt med avsnitt i tidningen för männen. Sedan blev det en liten sväng på stan och vi hittade en alldeles förträfflig smoking till Fredrik för ett kanonpris! I veckan kom tärnklänningarna så idag kommer Fia och Emma och provar de :)

Här är en liten sneakpeekpreview av tärnklänningarna och min brudklänning :) Egentligen skulla jag iofs kunna lägga upp en hel bild på min klänning, har ju visat den för typ alla som hälsar på oss. Ser inte det som ett störreproblem då det faktiskt inte säger ett dygt om man inte tar påsig den... :)

Jag kan säga så pass mycket att det är en Maggie Sottero klänning, precis som jag alltid velat ha! :)
Madelene von Walden

Åhhh vilka fina! Längtar tills man får se hela klänningarna!! :D Längtar ännu mera tills in alldeles egna bröllopsklänning hänger i min garderob och väntar på den stora dagen :D Vill inte vänta längre, haha!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress