Gabriella

Söndagen
I söndags var både jag och Fegge lediga, mycket härligt och vädret var fint! Vi tog en liten sväng på Alnö och tittade på fina stränder, stugor och hus och åt den dyraste räkmackan ever - 140 spänn.  Dock var den väldigt god och väldigt stor.
Utanför det mkt tjusiga fastigheten som vi huserar i.
Idylliska Alnö
Sedan åkte vi ut en sväng till Birsta - where the action is en helgdag i Sundsvall. Vi han gå typ två meter och då spran vi in på Rille och Rebecca som precis hämtat ut sina förlovningsringar :) De strålade i så mycket lycka så vi måste ha framstått som supertjuriga brevid de :P En liten fika på det blev det iaf! (här bör jag ha en passande bild på de nyförlovade men det har jag icke!)
Sen åkte vi vidare på lite mer sightseeing :) Först till Sidsjön (tror jag?)
och sedan vidare til Södra Berget och titta på den underbara vyn.. (Jag vet inte vad jag gör alltså...!)
Synd att alla hårdagar inte är som denna var...! Notera mitt perfekta hår! Ser ni det?! Varför är det inte så jämnt?!
Natalie - Country music fan

Vilken härlig blogg du har! :)

och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig. kram

Carro

Sådär ser mitt hår ut om det är nytvättat, wet look lixom :P haha



Ni får komma hit å hälsa på snart!!

Lotta

Då har du inte ätit räkmackan på Heaven 23 (högst upp i Gothia Towers) ;) 249 kostar den! Men goood :D Hoppas allt e bra! Ser så ut iaf :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress