Gabriella

Dance, baby, dance!
Ok, så jag antar att ingen har missat det här med stugan nu va? Då kan jag uppdatera om annat då! Imorgon får jag mat- och kvällssällskap av Nike pike pöööö! Jag ska tvinga honom att titta på Vampire diaries!!! Moahaha!
Som tidigare nämnt var vi i Åtvid och kollade på när Nike dansade bal. Han var så duktig så och mycket stilig. Snacka om att det var en nostalgitripp på hög nivå för både mig och Fegge! Saker som man glömt bort fullständigt kom fram igen i minnet. Jag har alltid trott att jag minns både balen och studenten som om den vore igår men jag insåg då att det gör jag verkligen inte. Det jag minns är känslorna; lycka, kärlek, eufori, värme. Att leva bara för nuet och stunden! Jag önskar att man kunde göra det lite oftare....
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress