Gabriella

Hjärtat
Vad jag är trött...! Allmänt trött och trött på att renovera! Illa att jag redan tröttnat, vi har inte bort här en månad ens... Man träffar ju lite nya grannar titt som tätt och typ alla säger "Ja, det är mycket att göra men det är tur ni inte bor i det!" Eeehmm... jo vi gör ju det. Då frågar de omvi tagit semester för att renovera och det har vi inte heller. Typ varenda krona som vi ser läggs på huset, samtidigt som det självklart är självvalt så är det både trist och roligt. Idag har jag unnat mig en tröja iaf, Anna var världens gulligaste och plockade upp den inne i stan åt mig. Jag slutar så sent om dagarna så hade inte hunnit in innan stängning närmaste veckorna. 
 
Nu till något riktigt trevligt! Jag hittade en hjärtformad jordgubbe häromdagen! Visst var den tjusig?
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress