Gabriella





Gabriella heter jag som skriver denna blogg. Jag pluggar i Stockholm på Karolinska Institutet till optiker, ett mycket sällsamt och fascinerande yrke. Tillbringar alldeles för mycket tid på SJ, då jag helgpendlar mellan Motala och Stockholm. Har i skrivandes stund precis flyttat in i min lägenhet på Vasastan, så här pysslas det för fullt!

När jag inte åker tåg eller pluggar så spenderar jag min tid med att fota, shoppar (of course), pussar på Fegge e. ller busar med våran hund Rocky (hälften chihuahua och hälften papillon).
Älskar att resa och känner att der börjar bli dags att dra till Thailand och hälsa på släkten. Har bott i Miami, FL i 1,5 år där jag pluggade och spelade golf för skolans lag. Så det finns platser att återvända till och hälsa på nära och kära.


Tillbaka till bloggen

Shout out loud baby!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0