Gabriella

Ett skepp kommer lastat...
...eller rättare sagt ca 8 lastbilar (uppskattade jag det till) kommer lastat med fyllnadsmassor. Fler kommer det imorgon förstår jag det som.   
Det verkar gå 3-4 veckor mellan uppdateringarna dessvärre men just nu händer det inte så mycket. Vi står fortfarande i kö för att få komma till arkitekten.  Sen när det är klappat och klart så är det dags för att köa lite till, fast för bygglovet. 
Idag åkte jag och Leonora förbi Ullstämma och tittade på lite badrumsinredning. Svettigt värre att göra det men en snart 2-åring... MEN jag fick klämma på den mattsvarta blandaren till Leonoras/gästbadrummet. Tror det kan bli hur läckert som helst. Det är ju ett bra tag kvar så jag hinner ändra mig ett flertalet gånger misstänker jag. 
(null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress