Gabriella

1:a advent


Första advent idag. Orkar inte skriva så mycket, utlägg om elgen kommer möjligtvis senare. Imorrn får man påbörja att öppna julkalendern. Läääääängtar tills jag får öppna första paketet från min The Body Shop julkalender :)
Ida

Haha, jajust ja. Det lilla fusket hade jag förträngt :) Det värsta var ju att jag faktiskt blev påkommen med fusk en gång under ett av NO-proven i nian, fast jag inte ens fuskade på det provet :P

Jasmine

Hoppas att du har haft en härlig första advent! Fin bild förresten :)

jennifer

Gud va kul, du måste visa vad det var i

Ronja

bodyshop kalender?? whaaatt???

GUINEVERE

Var med och tävla om TVÅ bloggdesigner, bli vinnare till en utav dem :)



http://bloggingbyguinevere.blogg.se/2008/december/utlottning-av-tva-bloggdesigner.html

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress