Gabriella

Det blir bara bättre och bättre!
Efter gårdagen kändes det som om det inte kunde bli bättre men det blev det! Vi fick tillbaka resultaten från farmakologi tentan idag och hela klassen hade klarat tentan - igen! Åh vad bra det känns! Fast visst kan man fortfarande klaga, speciellt med tanke på att jag missade VG med ett ynka poäng. Jag får åka förbi någon dag och hämta tentan, man kanske kan hittat något att öveklaga, får hålla tummarna för det. Måste packa sen också, åker ju till Fegge imorrn, yay! Sen måste jag visa den urtjusiga bild på mig ifrån när jag o Matilda var och fotade oss. Jag är mindre förtjust i bakgrunden men jag är ju fabolous! ;)


N A T A S C H A

grattis =) !

Bea

härligt :D hoppas du får en toppen fredag, några planer för helgen?

GM

God morgon. Allt bra idag? =)

Anonym

Vad snygg du e <33

J

fajn bild : D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress