Gabriella

Jag måste ha klivit på fel tåg (?)
Det kändes verkligen som det efter Vingåker, jag sitter och tittar ut och ser hur det blir vitare och vitare.. det är vitt, vad konstigt att det är vitt tänker jag. Sen slår det mig, det är ju för tusan snö. Jag basunerar högt ut i våran kupé, DET ÄR JU SNÖ UTE!!! Alla tittar på mig... haha.. Herregud, känns lite surrealistiskt av någon anledning. Det är iaf gott om snö här i Hallsberg, får se om det är något hemma i Motala också. Tog den här bilden utanför tågstationen, då är det ju ändå upptrampat och allt.. kan ni föreställa er hur det ser ut i övrigt? Underbart.

Oh, jag kan se mig själv mysa i soffan med en mysig filt, tända ljus, en kopp varm choklad, lussekatter och snö utanför. Lovely!
matilda

okej, jo jag förstår att du tycker så men eftersom att de inte vr länge sen jag började blogga så vill man ju ha lite läsare iaf, tack för kommentaren hur som helst

Malin

Svar:Aha, då hänger jag med :)

Ja, jag kan tänka mig att det är intresant.



Här är det ännu barmark som tur är, tycker dte är alltför tidigt med den där snön o allt det kalla, hehe! Men visst kan det ha sin charm, nu blev jag ju sugen på en lussekatt ;)



carro

usch snö.. ;P vi fick nästan 2 dm ígår.. men de skulle bli varmt till veckan igen :D

lina

här är det oxå snö. alla kids på området har jobbat hårt med att göra snögubbar:) du har fått en umärkelse på min blogg. hoppas allt är bra med dig. kram

Carro

haha nä tyvärr inte, men jag kan mejla nya adressen o nya telefonnumret :) puss

Carro

nä kanske inte, men vi vill flytta in så fort som möjligt. fick du mejlet?

Anonym

.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress