Gabriella

Vad var det nu...?
Egentligen har jag massor av saker att dela med mig utav... men nu när jag väl sitter här kommer jag inte ihåg vad det var som jag skulle skriva. Illa, det kommer väll så småningom när jag slutar att stressa. Imorgon jobbar jag i Mjölby, lite  lugnare där än i Linköping men jag föredrar nog Linköpingsbutiken tempo. Händer något jämnt och ständigt! Jag längtar faktiskt lite tills skolstarten, hör och häpna. Sen måste jag tillägga att jag tycker att det är mycket trevligt att mina läsare förblir mig trogen och kikar in trots den kraftigt bristande uppdateringen... men skoj som sagt! Lite mindre trötthet och stress så sätter jag nog igång här igen, att skriva är ju rätt trevligt.
Carro

sony ericsson w995 8,1 megapixel :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress