Gabriella

Fullspäckad dag
Idag är sannerligen en fullspäckad dag! Tack och lov att jag är ledig så jag har tid med både ärenden och pluggande.  Följande saker ska jag hinna med:

* Åka till SSSB's huvudkontor och skriva på mitt kontrakt för lägenheten (wihoo!). Vet ni vad? Jag slipper dubbelhyra!
* Fixa och trixa med mobiltelefonen, så måste hitta en Telenor butik
* Leta reda på en 3 butik, måste säga upp mitt mobila bredband. Har letat som en idiot efter vart jag ska skicka in uppsägning men det står ingenstans (undrar om det är en slump?)
* Gå förbi Odenresor (som väldigt lägligt ligger mittemot skolan!)
* PLUGGA! Gärna på ett trevligt fik... (Om du läser det här Anne så hör gärna av dig! Vill inte ringa och väcka dig än :o)  )

Så som ni ser så ska jag flänga runt hela Stockholm idag. Pust. Kommer bli så skönt sen när man bor lite mer centralt.


På tal om centralt, så var jag och kikade på lägenhten igår. Kommer bli roligt att flytta och om Fredrik sköter sina kort rätt så kanske han till och med får en nyckel till lägenheten! Vem vet..?
Om den skulle vara en bostadsrätt och säljas skulle det stå följande i annonsen "Ett mysigt, centralt boende i Stockholm för den händige! Utmärkt som första lägenhet eller övernattningslägenhet. Nära Karolinska Institutet och sjukhuset med närliggande och goda kommunikationer med lokaltrafik." Ni kan ju fundera över de kursiverade orden....
Ida

Grattis till lyan!

Christine

Busy day. :-)

Marie

Det låter mysigt med lägenheten! Men jag är inte säker på att de skulle stå lokaltrafik i Stockholm, känns lite småstadsaktigt ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress