Gabriella

Kraschad dator
För den som har missat det så har min dator hastigt och plötsligt avlidit.
Typiskt. Har man en dator så har man inget internet och har man internet så har man ingen dator...
Carro

Jag är skitsugen på att åka utomlands o bli lika brun som dig (som kortet till vänster)! haha, jag kan väl aldrig bli så brun men ändå :) kanske 5 veckor i solarium och 3 ton brun utan sol på de.. haha, fast då ser jag väl ut som en morot..



Men nästa vå eller nästa höst tänkte jag (kanske familjen eller nån vän, vet inte) åka iaf :) jag såg att mitt pass räckte till 2012 så.. :)



puss o kram

Anonym

ujuj, var glad för din kraschade dator! Hade jag inte haft datorn att roa mig med så hade jag antagligen inte behövt vara orolig inför tentan.. Nä, där ljög jag. Jag hade antagligen sprungit omkring och hittat på tusen andra grejer att göra istället för att räkna ekonomi.. :( Blodpuddingen ser äcklig ut som tusan, men jag tycker att den smakar bättre med mjölken för då blir den inte lika torr :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress