Gabriella

Malmööö

Ok, det var längesedan det kom ordentlig uppdatering här! Helgen bestod av Malmö med mycket trevliga sällskapet Ida och Fredrik (och min Fredrik också såklart). Här kommer ett urval av bilder från våran mycket trevlig helg (resten kommer på Facebook) :)

 

Fegge och typ den största kandelbaren jag någonsin sett (sjukt prisvärd dessutom, grymt sugen på den!)

Ida och jag har en varsin Fredrik, så därför bytte vi Fredrik en kort stund.


Vi promenerade till hamnen och njöt utav solen, kändes som vår i luften (!)

Vårat mkt trevliga sällskap Ida och Fredrik. De får bli censurerade för jag vet inte om de vill vara med i bloggen :) Men fb kommer de minsan inte undan!!! (Det är ju ganska begränsad vilka som kan se den :P)

Turning torso i al sin glans

Bland de godaste middagarna jag någonsin ätit, hummer OCH oxfilé. Det är liksom en Lamborghini och Ferrari på en och samma gång, typ.

Svamplandskap?


Vi   S H O P P A D E, allihop...!
Anonym

Är väldigt intersserad av vad kandelabern kostar och vart man kan hitta den?

gabbi

Ca 2500 kr, en inredningsbutik i Malmö. Såg att du bor i Norge så kan kanske bli lite svårt för dig att ta dig dit (och hitta tillbaka till bloggen och se detta svar) :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress