Gabriella

Söndagen

Söndagen har varit mycket mysig! Ut med hunden i snön och sedan en promenad till Gamla Linköping för att gå på julmarknaden en sväng. Mycket mysigt! Vi gick en kort sväng men fannas inte mycket som man öper med sig hem direkt, det är mest roligt att titta :) Sen har vi bakat lite lussekatter och Fia och Martin var över för lite fikande med glögg, varm choklad, skumtomtar, lussekatter och Fias egen gjorda wienerchoklad (mums!). Mucho mysigt!

Gamla Linköping!

Fegge har fina klarblå ögon :) mina är nötbruna (jag vill också ha blå! Eller iaf gröna..!)

Anonym

Ja, gör listan du med! :D Att jag och mamma är lika har man ju aldrig hört förr liksom.. ;) Fast jag har pappas ögon och panna (och krullhår)!

// Ida (det verkar inte gå att fylla i namn och bloggadress idag)

Ida

Tråkigt (fast hade det varit på samma nivå som här i Gävle så missade du inget ändå..)! Men det kanske beror på att din utbildning och ditt lärosäte var så pass "seriöst"? Eller.. vad vet jag!? :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress