Gabriella

Dagens kändisspaning!
Helt otroligt, en kändis - i Sundsvall! Att de rör sig norr om Stockholm, det trodde jag då aldrig! Emma Andersson (gift med någon hockeyspelare, vunnit Expedition Robinson etc.) är det som min hökögon har spanat in. Hon var på L& c/o och köpte heminredning men en kvinna som jag misstänker är hennes mor. Så nu kan jag säga att Emma Andersson har varit i mitt hus (för butiken ligger i samma hus som vi bor i).
Maria S

men guud vad coolt! tänk att du haft en kändis i din våning;)

hoppas det går bra affärn, vi ses på torsdag:)

ps. har du beställt ballongerna? :)

Gabbi

*Fan! Det hade jag helt glömt av! Ska fixa det idag!! :) Bra att du påminde :) *

Börje

Ja, så många kändisar stöter jag inte på men jag har träffat många och gjort intervjuer med dem. En av de senare var Bert-Åke Warg med sonen Pontus.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress