Gabriella

Mycket nytt på västfronten!
Så det var ett tag sedan sist jag skrev, mycket har hänt! Vi har nu flyttat och är åter Östgötar - lycka! Vi är även husägare, blandade känslor angående det. I tisdags svar den första gråtfria dagen (orkar inte skriva om varför jag tjuter). Det tar tid när jag inte kan skriva från en dator, vi har bara internet på telefon och ipaden som det är just nu! I överlag känns det positivt iaf! 
 
Jag bjuder på lite bilder!
 
Familjefoto framför vårt hus! Detta från vår första dag, inramningsklass på det!
 
Och så lite före bilder...
 
...och efter bild!
HAHA, det måste vara den fjantigaste före och efter sekvensen någonsin men det var första gången jag rensat ogräs så jag tyckte det var värt att dokumentera! Sen vill jag förtydliga att anledningen till att jag inte gjorde hela längan var för att det började att regna (precis som det gjort resten av alla dagar...)
 
En annan trevlig bild är denna, en bukett med rosor som jag klippt ihop av blommor från vår trädgård,  himla nice. Ville alltid göra det när jag var liten men fick inte för min mamma. Hon tyckte de skulle vara kvar på buskarna. Kände mig rätt mallig när jag klippte busken nu hehe...
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress