Gabriella

Sammanfattningsvis
Nu har det gått alldeles för lång tid sedan jag uppdaterade sist... Vad hände sist jag skrev... Hmm vi hae varit på höstmarknaden i Åre!
Så vi kör väll en liten sammanfattning i bilder vad som hänt sedan dess?
 
I början av November började jag förbereda julpyntet, var ute en aning tidigt.// Blixtvisit i Åre//Min födelsedag firades// Köksrenovering// Tittat på mina fina när de myser ♥// Även snön kom till oss tillslut// Blomdbud på alla hjärtansdag till mig//Började at förbereda för vår alldeles för tidigt// Väbehövlig semester// Nissi beach// Fredrik och pelargonerna//Känner mig som kvinnan i Bueno reklamen"You got a bonus this morning and it's already gone!" Lovely// Rocky provåker// Vår i vår trädgård!
 

Annars? Nu ser jag fram mot våren och sommaren. Förhoppningsvis dröjer det inte fem månader innan jag skriver igen!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress