Gabriella

En resumé (mest för mig själv!)
Kände inspriationen flöda och tänkte gör ett inlägg med en lätt sammanfattning av vad som hänt sedan Februari iår! Så här kommer ett gäng bilder!
 Januari/Februari (?)
Vi var på Kickoff med Gatsby tema på Berns salonger, grymt kul! Jag köpte en fantastisk klänning...!
 
Mars
Varit på det häftigaste resmålet (hittills!) Petra i Jordanien, ett måste om man har en bucket list!
Vi passade på att åka över en sväng till Israel också! Här i staden Eilat. 
Hängde med vänner
 April
Firade påsk i Garphyttan
Grillade i vår..uhmm.. vackra trädgård..
 Maj
Alltså rappsen såhär års! 
Mitt pysselprojekt från Blocket som blev riktigt bra!
Var i förfärligt skick när jag fick hem bordet men nu ser det ut som så gott som nytt!
Inoljat, ihoppysslat och klart!
Vi tog fina bilder inför vårt 10-årsfirande som par ♥
Nedan billder är av Emelie Ohlsson, Love by Emelie. 
Älskar varenda en av bilderna! Har dock inte tagit mig tid att framkalla några ännu, M Å S T E ta tag i det snarast!
 
Sen kom Juni, en helt galet händelserik månad!
Vi börjar med Student i Stockholm..
 Matchy matchy groupie!
Sen var det student i Hudiksvall!
 Jag är såååå stolt! Vi har en elektriker i familjen! :) 
Förvånansvärt färgkordinerade groupie utan att ha plnaerat det. Jag upptäckte att jag har pappas öron. 
Här kommer tre intressanta bilder! Den visar hur extremt olika varandra vi tjejkusiner ser ut. Amanda som är yngst ser helt klart ut mest som en asiat. 
 Sen kommer Viktoria, hon ser i mina ögon syriansk ut. 
 Och sen har vi jag... som ser latinamerikansk ut. Fredrik fick frågan av en av min Håkans släktingar "Jaha, och vad har du för ursprung då?" Varpå jag inte kunde låta bli att svara "Jo men ser du, Fredrik här, han är en oedig turk!" HAHAHA
 Sen var vi i Sundsvall!
 Därefter var det dags för vår resa till Amsterdam och fira våra tio år! ♥ (bare in mind, vi är fortfarande i Juni...!)
Jag fick en #upgradelikeZlatan som Anna sa.
Min helt fantastiska 1.01 briljantslipade älskling i färgen F (som i Fredrik! ;) )med custom made design på ringen.
 Juli
Vi firade att Therese fyllt 30!
 Bröllop ♥
Julihäng
Vi var på ett helt fantastiskt dop i Sundsvall 
Vi påbörjade "Projekt Altan!"
Före (när vi flyttade in)
Under tiden (efter första lagret var det grymt deprimerande på baksidan, det gula lyste igenom, det var mörkt och regnade. Det kändes som vårt hem var en öststat...) 
Inte en dans på rosor direkt...
 
Uppgiven hund
Slutresultatet! Är så nöjd! Känns som vi fått ett extra rum! Till våren ska jag köpa lite växter, byta ut markisen  (alternativt rengöra den om det går?) bör vi göra!
Pust, var tvungen att göra ett uppehåll i uppdaterandet av det här blogginlägget med en hel vecka.. haha!
Sen kom Augusti! Vi fick fjärrvärme och åkte till Turkiet på seglingssemester!
Sen var sommaren slut...! Och så kom September, vi stiftade nya bekantskaper. Inte Cornelia då, utan Elton förstås (som är född på vår bröllopsdag, precis som jag bettade!)!
Bettan "flyttade hemifrån" efter 6 års trogen tjänst. Jobbigt att bara ha en bil faktiskt...
 Hängde en helg i Göteborg och gick på ettårskalas för Jack!
Marika har känt mig sen jag låg i min mammas mage! :)
Fredrik har inte känt mig lika länge! 
 
Och icke att förglömma det viktigaste, den andra September 2015 firade jag ett år av ett bättre leverne. 
 
 
Nu befinner vi oss i Oktober och det är inte många månader kvar av 2015 (jag som just vant mig vid att skriva 2015!) Än finns det en del spännande händelser som lurar kring hörnet :) Får se när nästa uppdatering blir!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress