Gabriella

Biorace!

Igår var det biorace för mig, Anne, Carro och Matilda. Dock bangade Anne sista filmen för yogans skull...
Jag hade fått 9 st biobiljetter av kära svärfar så jag juder ju självklart med mina söta vänner :) och vad gör man när man har sett en film och har 5 st bio biljetter kvar som går ut samma dag?
Jo, man ser en film till och säljer de två resterande hehe...
Juno blev det först och sedan Lust, aution




118918-131
♣  ♣  ♣

3 av 5 möjliga

Juno var helt klart okej men inte mer än det. Jag störde mig dock på att jag inte kunde placera under vilket årtionde som filmen utspelade sig i... Jag fick det till 70 till 80-talet baserat på deras klädsel men helt plötsligt börjar de snacka om saker som hände 2002. Förvirrande och irriterande...



118918-132

♣  ♣  ♣
Egentligen 2,5 av 5 möjliga men jag är snäll och rundar upp!

Lust, Cautions trailer är många gånger bättre än själva filmen. Tanken och konceptet för den är dock väldigt bra.. det som drar ner hela filmen är det faktum att den är så seeeg.När det (äntligen!) blev lite spännande så återgick den till att vara lika seg som innan. Skådespeleriet - underbart och det stör mig inte ett dugg att jag inte förstår ett ord av vad de säger.   Dock är den sevärd att två framstående anledningar
1. Sexscenerna - jag är HELT övertygad om att de hade sex på riktigt. Vill du få chansen att se light porr på bioduk? Här har du chansen! Förövrigt har jag även sett asiatiska kulor nu, najs. 2. The fat ass blingbling ringen tjejen får.... en rosa diamant med en massa fina andra vita omkring, en dröm för varje flickans vänstra ringfinger!

Stephanie Tikkanen

Vad är de för hund du har? Den är hur söt som helst.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress