Gabriella

Finbesök
Oh, var ska jag börja?
Hettan/värmen har varit olidlig idag. Det kändes som att vara i en bakugn i 8 timmar. Hua.. Kom hem och duschade i kallaste möjliga vattentemperatur, sjukt skönt. Mim bodyscrub luktade Thailand, duschvattnet var precis lika kallt osm i Thailand, jag kände mig precis lika äcklig efter en dag i Thailand som jag gjorde när jag kom hem och vårat duschmunstycke är lika pajjat som det i Thailand. Med andra ord, så nära man kan komma exotisk värme utan att resa utanför rikets gränser.

För övrigt har jag fixat naglarna! Äntligen! Det var på tiden att jag unnade mig själv det, det blev alldeles prima med förstärkning  + fransk manikyr. Ska spara ut de ordentligt nu känner jag. Att spara ut de är inte problemet egentligen, det stora problemet är att klippa av de i tid innan de når den kritiska längden och bara går av... Nej, nog om mina naglar!

I helgen får vi finbesök av min moster och hennes familj! Mycket nice, vi ska alltså tränga in ytterligare fem pers på våra 56 kvadratmeter. Kan bli trångt. Jag planerar alternativ för att underhålla de... vad tusan kan man göra i Motala?! Egentligen?!



Från i påskas, det var snöööö i Hälsingland!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress